1. Podstawowe informacje

1.1
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
1.2
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
1.3
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Soledo s.r.o., FROGMAN s.r.o., SOLEDO s.r.o/ ID 26918, ul. Stawowa 91, 43-400 Cieszyn, na adres poczty elektronicznej: [email protected], numer telefonu +48 12 614 18 79
1.4  
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
1.5
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
1.6 W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

2. Składanie reklamacji

2.1

Czas trwania gwarancji wynikający z przepisów prawa wynosi 24 miesiące. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji u Sprzedawcy w placówce wyznaczonej do wysłania reklamowanego towaru.

FROGMAN s.r.o.
Soledo s.r.o./ID 26918E
ul. Stawowa 91
Cieszyn 43-400

2.2

Konsument udowodni, że ma prawo do złożenia reklamacji, w szczególności udokumentowania daty zakupu, poprzez złożenie dokumentu sprzedaży, faktury lub w inny wiarygodny sposób. Konsumentowi nie przysługuje roszczenie z tytułu wady, która była domniemana w przeszłości, jeśli przyznano rozsądną zniżkę od ceny zakupu.

2.3

Reklamowany towar musi być czysty i suchy (szczególnie obuwie)! W przeciwnym razie zostanie zwrócony konsumentowi!

   

 

 

Zapisz się do subskrypcji

Ostatnio oglądane produkty

Filtr